MEEFF Uygulamasına Dair Sorular


Herkese merhabalar :)
MEEFF'le ilgili önceki yazımı okuyanlar ve sorusu olanlar için yeni bir yazı yayınlamayı düşünüyorum. Instagram'dan çok fazla soru alıyorum ve şimdiye kadar elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım. Bildiğiniz gibi MEEFF uygulamasına sürekli güncelleme geliyor. Bu sebepten uygulamayı aktif halde kullandığım için sorularınıza yanıt vererek sizlere yardımcı olmak istiyorum. Merak ettiğiniz konularda bu yazının altına yorum yazabilirsiniz. Sorularınıza yeni bir post yazarak toplu şekilde cevap vereceğim. Görüşmek üzere!

Yorumlar

  1. Ben bugün uygulamada bir kisiyi yanlışlıkla reddettim ve onu tekrar Burak ve konuşmak istiyorum bu yüzden reddedilne kişileri görebilme şansımız varmi yani reddediln kişiler uygulamada listeleniyomu

    YanıtlaSil
  2. Ben bugün uygulamada bir kişiyi yanlışlıkla reddettim ve onu tekrar bulmak ve konuşmak istiyorum bu yüzden reddedilen kişileri görebilme şansımız var mi yani reddedilen kişiler uygulamada listeleniyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, toplanan rubyler ile history kısmından önceki reddettiğiniz kişileri tekrar ekleyebilirsiniz

      Sil

Yorum Gönder