BLACKPINK - How You Like That - Türkçe Kolay Okunuş - Kpop




Kore alfabesini bilmeyenler ve romanization sözleri okumakta zorlanan bu sebeple şarkılara ayak uyduramayanlar için Korece şarkı sözlerini Türkçe okunuşlarıyla paylaşmaya karar verdim. Sevdiğim şarkı sözlerinin okunuşlarını yazacağım. İstediğiniz bi' parça olursa yorumda belirtebilirsiniz :) Artık İngilizce kısımları da Türkçe okunuşlarıyla yazıyorum umarım okumanız kolaylaşır :)
-
Şarkı sözlerinin linklerini arkadaşlarınızla paylaşarak blogun gelişimine katkıda bulunabilirsiniz




BLACKPINK - How You Like That - Türkçe Kolay Okunuş - Kpop



(Lisa) Bilekpink in yor eria

(Jennie) Poran dışi munocyosso
Padakıl tulko cociha kaci
(Jisoo) Ot kıtcarak çapgetdago
Ço nopi du sonıl podo bado

(Rose) Daşi kamkamhan igose layt ap dı sıkay
Ni du nunıl bomyo ayl kis yu guuddbay
Şilkot biusora kol cohınigga
İce noi hana dul set

(Jennie) Ha hav yu layk det
Yu gon layk det det det det det
(Jisoo) (Jennie) Det det det det
(Lisa) Hav yu layk det? (barabim barabum bumbum)
Hav yu layk det de de det det
(Jisoo) (Jennie) De de det det

(Lisa)Nav luk et yu nav luk et mi
 Luk et yu nav luk et mi
 Luk et yu nav luk et mi
(Rose) Hav yu layk det
(Jennie) Nav luk et yu nav luk et mi
 Luk et yu nav luk et mi
 Luk et yu nav luk et mi
 (Rose) Hav yu layk det

(Lisa)Yor görl niid it ol end detse e handrıd
Peke cunge pek ne moksıl vonhe
Karma kam end get sam
Takhaciman occolsun opcana
Vats ap, Aym rayt bek
Panga sverıl kok bek
Plein Jeyn get haycekıt
Dont layk mi? Den tel mi hav yu layk det layk det

(Jennie) Do kamkamhan igose şayn layk dı sıtars
Kı misorıl timyo ayl kis yu guudbay
(Jisoo) Şilkot biusora kol çohınigga
İce noy hana dul set

(Jennie) Ha hav you layk det?
Yu gon layk det det det det det
(Jisoo) (Jennie) De de det det
(Jisoo) Hav you layk det? (Lisa) (barabim barabum bum bum)
(Rose) Hav you layk det det det det det
(Jisoo) (Rose) De de det det

(Lisa) Nav luk et yu nav luk et mi
Luk et yu nav luk et mi
Luk et yu nav luk et mi
(Rose) Hav you layk det
(Jennie) Nav luk et yu nav luk et mi
Luk et yu nav luk et mi
Luk et yu nav luk et mi
(Rose) Hav you layk det

(Rose) Nalke irın çero çu rok hetton nal
(Jisoo) Odu un nana soke gaçyo itdon nal
(Rose) Kıdde çıme non nal kıtne ya hesso
Luk ap in di sıkay its e börd its e pileyn

Ye ye ye ye
(Jennie) Bring aut yor boss biç
Ye ye ye ye
Bilekpink

(Lisa) Dumdumdum dururu dumdumdum dururu
(Rose) Hav you layk det
(Lisa) Dumdumdum dururu dumdumdum dururu
(Jennie) Yu gon layk det
(Lisa) Dumdumdum dururu dumdumdum dururu
(Rose) Hav you layk det
(Lisa) Dumdumdum dururu dumdumdum dururu

----


----
Görüşmek üzere Blinkler ♥♥


Yorumlar

  1. Coook teşükkür ederim

    YanıtlaSil
  2. cokkkkk tesekkurler,ve ben de blınkım

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İngilizce kısımlarını mı yoksa tamamını mı? İngilizce yerleri de Türkçe okunuşuyla düzenleyeceğim :)

      Sil
  4. lütfen ingilizce kısımları okunuşunuda yapar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelledim, şu anki halinde İngilizce kısımları Türkçe okunuşlarıyla yazılı :)

      Sil
  5. Sözleri harika ama türkcesi hoş değil ama çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba rosenin solosu on tü ground ıtzy sneakers Lisa money şarkılarını yazar mısın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder