Almanya'dan Gelen Hediye Kolisi!!

Merhabalaaar!!

Bugün sizler için çok çok güzel bir yazı hazırladım bol hediyelii!



Almanya'dan gelen bu koca paketi keyifle anlatmaya başlayabilirim o halde!

Yine günlerden bir gün(5 eylül) bekliyorum postacı bir şeyler getirse de mutlu olsam diye. Almanya'da yaşayan Kazak arkadaşımdan bir kaç yazımda daha bahsetmiştim sizlere.
İşte benim bu canım arkadaşım birkaç gün boyunca sordu durdu postam geldi mi, Şuan Türkiye'de gözüküyor falan diye.
Bende heyecanla bekliyorum tabi. Özellikle doğum günüm için gönderdiğinden daha bir doruklarda heyecanım. Mahcubum birazda. Sen nerden hatırlıyorsun benim doğum günümü? Şeker şey seni.

İşte bekliyorum dedim ya hani, klasik bir pazartesi sabahı. Bizim postalarda genelde pazartesi ve cumartesi geliyor.
Bir baktık ki kapı çalıyor.
Babam açtı kapıyı. Bende odamdan bakıyorum kim geldi diye.
Babam bir koliyi aldı yere koydu. Tak.
Ben şok.
Hayatımda aldığım ilk kolili hediye.
Bir güzel de paketlemiş canım benim.
Kahvaltıya oturacağımız sırada geldi posta.
Kahvaltıyı görür mü gözüm?
Ailecek paketi açmaya koyulduk sonrasında.
Kutuyu açarken eridim bi gittim geldim şöyle bi diğer tarafa.
Arkadaşımın tatlılığı paketin her yerine sinmiş resmen.



O halde gelsin fotoğraflar!!!


Abur cuburlar arasında en büyüğü. Menşei Almanya.
Sucuk kızartması. Henüz tadına bakmadım ama seveceğimi düşünüyorum.
Bir de helal sertifikasını görünce nasıl sevindim anlatamam eheuheueh


Bu bisküvilerin helal olup olmadığından emin değilim. Menşei Hindistan. 
E numaralarını araştırmam gerekiyor.
Helal değilse başkasına göndereceğim bende.



Soldaki sanırım patlayan şeker. Sağdaki de vitaminli şekerlerden.



Tadı güzel. Bir süre sonra ağızda dağılıyor.


Helal olmadığını düşündüğüm bir gofret.
Menşei Rusya.
Başka bir arkadaşıma göndermek için çoktan pakete koydum bile :)


En bi sevdiğim yahu!!
Koalalı bisküvi. Kahve tadında.
Helal olup olmadığını araştırırken baya mutsuzdum. 
Menşei Çin olduğu için helal olmadığını düşünüyordum Kİİİ 
internette araştırmalarım sonucunda LOTTE markasının sadece bitkisel yağlarla 
yapıldığını ve yenmesinde bir sakınca olmadığını öğrendim.


Kutunun içinde ambalajlanmış bir şekilde. 
Bisküvilerde koalalı ne kadan şeker!!
kutunun kilidi vardı cahilliğimden açarken yırttım.
Tadı çok güzeldi, bitmesini istemediklerimdendi ki malesef hepsini yedim :(


Bu gelen çay ve kahveler koleksiyonumu coşturdu resmen!!
Henüz hiç birini içmedim ama önceden gelenlerle aynı olan birkaçının tadını biliyorum.
 Vanilyalıyı beğenmemiştım portakallı güzeldi ama.


Henüz yemedim ama bugün film izlerken yemeyi düşünüyorum. Acaba ne ki bu?
KAZAK ÇİKOLATASIII !!


Doğum günü hediyelerimden biriymiş. Açınca çok çok şaşırmıştım.


Çok güzel bir cüzdan değil mii :)


Ama bu pakette ki mutluluğu hiç birisi veremedi!!

Tahmin edin bakalım ne olabilir? Yazı sonunda paylaşacağım :)


Henüz ne olduğunu tam anlayamasam da bileklik sanırım :D


Kabartmalı stickerlar. Poşeti de pek bi şeker!!


Bunlarda arkadaşlık stickerları.


Minnak stickerlar. 


Yumuşacık donut anahtarlık. 예쁘다!! ㅅ.ㅅ


Bi dünya washi tape ve kurdele.


Desenlerine bayıldım!!



Mektup buketim!
Gönlü geniş arkadaşım benim :)


***

Geriye kaldı pakettekini tanıtmak. 

Ta daa!!


Günlük ama nasıl bir günlük? 
Kore işi tatlış bir günlük! :)

Sayfaları cıvıl cıvıl.












Bayıldım!!

Ama nasıl kıyıpta kullanacağım bilmiyorum.
Fark ettiyseniz sayfa aralarında korece kelimelerde yazıyor.

Sanırım korece mi ilerletince korece olarak tutacağım bu günlüğü :)

*****
Günümü böylesine güzel hediyelerle anlamlandıran ve 
bana bu müthiş doğum günü hediyelerini layık gören arkadaşıma kucak dolusu öpücükler :)


***
Yazımı beğendiyseniz +1'lemeyi ve blogumu takip etmeyi unutmayın desteğinizi bekliyorum :)

Sonraki yazımda görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkürler :)




Yorumlar