KOLEKSİYON BAĞIMLILARI BURADA MI?? (^.^) - KİTAP AYRACI KOLEKSİYONUM

Herkese merhabalar !
Yeni bir yazımla karşınızdayım ! 
Bugün için sizlere ayraç koleksiyonumu tanıtmaya karar verdim. Farklı yerlerden topladığım veya  hediye gelen ayraçlarımı gruplandırarak sizlere sunmak üzere bu yazımı yazmaya başladım bile! Ihihi
Herkesin ilgi alanı olduğu bir konu vardır illaki. Sanat olsun, moda olsun, film olsun aklınıza  gelebilecek her türlü hobinizi koleksiyona dönüştürmeniz mümkün. 
Bu vesileyle hobileriniz her daim bir köşede sizinle birlikte olup, unutulmasına izin vermeyecektir.  Ve ne zaman açıp koleksiyonunuza bakarsanız işte o zamanlarda birbirinden farklı anılarınıza kapılıp gideceksiniz. 
Ah evet! Bunu şuradan almıştım. Ne gündü yahu! Gibisinden iç sesiniz coşkuyla harmanlanacaktır.  Bakınız çoktan yanağınıza tebessüm konmuştur bile ! :)
Anılarımızda olmasa bizden kopup giden parçaların yerini ne doldurabilirdi bir düşünsek, hüzne  kapılır, belki de çoğu güzelliğin yitip gitmesine seyirci kalırız. 
Toplayın arkadaşım güzel bulduğunuz ne varsa toplayın! Bırakın millet size çöpçü desin. Anılarımız ne zamandır çöp olmuş sanki?
Gel gelelim bu tür inceliklerden anlamayan insanların varlığı, sözleri, anlayışlığı rahatsız edici olsa da herkesin bakıpta göremediği bir şeyler var üzerinde yaşadığımız dünyada. Bu yüzden söylenenleri  kulak arkası ediyor ve milletin çöp(!) gözüyle baktığı koleksiyonlarımız varsa da odamızın en güzel  yerlerini onlar için ayırıyoruz :)
Postaneye bir kere dahi gitmeyipte ön yargıyla yaklaşan bir insan ne anlar pul koleksiyonundan? O  pulların anısından tutupta yolda çektiği zahmetler düşer mi aklına?
 Veya kitap kapağını aralamaktan aciz, broşürleri bile okumaya yanaşmayan birinin ne kadar ilgisi olabilir ayraç koleksiyonuna. 
Zevk meselesi arkadaşlar. Herkesin yapabileceği türden olmadıkları için kulak arkası edin diyorum  zaten söylenenleri. 
Öhm .. Konuya geri dönecek olursak,
O halde koleksiyonumu tanıtmaya bir yerlerden başlayayım artık ! :)


Ooo MARVEL mi? Alırım bi dal!
Marvel izlemeye bayıldığım için kitap fuarına özellikle WOLVERINE için gittim diyebilirim. Sağolsunlar yanında bir sürü ayraç verdiler. ÇİZGİ DÜŞLER de başka bir yayınevi.  Henüz kitaplarını okumadım ama  uygun bir zamanda alabileceğimi düşünüyorum.
Ablamın hediyesi BONELLI COMICS serisinden JULIA’nın içinden de birkaç tane ayraç çıkmıştı. Ablam beni nasıl mutlu edeceğini çok iyi biliyor gerçekten :)



Ta daaa!
Bunlarda Can Yayınları serisinden bir kesit :)
Okumasını en çok sevdiğim yayınevi desem yalan olmaz. Okul zamanı fazla yoğun olduğumdan ve  bölümümden ötürü eşyalarım çok olduğundan Can Yayınlarının kitaplarını taşıması benim için  oldukça kolay. Sayfa sayısı abartılı olmadığından istediğim her yere kolaylıkla götürebiliyorum. Ayrıca ciddi manada okumaya değecek kitaplar olduğundan yemede yanında yat misali !
Bazıları okuduğum kitaplarımın ayraçları. Bazıları ise kitap fuarından hediyelerim. 




Eveet karşınızda püsküllü tayfa!!
Sarah Jio’yu duymayanınız yoktur sanırım. Soldan ikisi kitaplara özel ayraçlar. Bir- iki gün kadar kısa  bir sürede biten löp diyerek yuttuğum sürükleyici kitaptır ikiside. Okuyalı iki sene civarı olsa da hala hatırımda.
Soldan birinci ayraç ise yurtdışındaki mektup arkadaşımdan geldi.  Nam-ı  diğer penpal. Almanya’da yaşayan Kazak bir arkadaşım. Tatlış hediyeleriyle mutlu eder her zaman  beni. Bu konuya başka bir yazımda detaya inerek değinmeyi düşünüyorum.
Soldan ikincisi Türkiye sınırları içerisinden bir penpaldan.
Ortadaki ablamın hediyesi. Hala kullandığım bir ayraç. Korece not defterimin içerisinde olduğundan  sık sık yüz yüze geliyoruz :D
Kelebeklere ayrı bir ilgim vardı sağolsun ablam bunu es geçmemiş :)



Amanınn o da neymiş??!
Bunlarda benim hazırladığım ayraçlar mıymış neymiş yahu !
Bu da ayrı bir hobi benim için. El yapımı ayraçları seveiz :D
Koreli arkadaşım Seowon için hazırladğım yılbaşı hediyeleri paketine gördüğünüz her ayraçtan birer  tane koymuştum. Hatta mavi rengi de vardı bıyıklı ayraçların. Onu şuan gösteremiyorum çünkü o da başka birine gitti geçen haftalardan birinde. Eu jin adında bir oppaya. Ya da sunbae de diyebiliriz. :) 
Seowon’a gönderdiklerimden birer tane de kendime ayırmıştım. 
Çünkü bizler BEST FOREIGN FRIENDS olaraktan böyle şeylere önem veririz :D Çift (Couple) hediyeler. En sevdiklerim !





Görmüş olduklarınız ise bıyıklı ve kalpli ayraçların kullanım şekilleri. Kartpostallarımda bi harika  dostum ! Rusya’dan geldiler benim değerlilerim.





Bu koleksiyonuma deliriyorum! Her gördüğüm yerden birkaç tane alıp da biriktire biriktire koloni  oldular. Son durum budur arkadaşlar :D Fiyatları ucuz olduğu için acımadan aldım hep. 
Kullanmaya  da pek kıyamıyorum orası ayrı mevzu.
İçlerinden ikisi hediye. Hediyeleri de severiz :D



Hediye demişken şuracığa da hediyelerimi bırakıyorum. 





Anılarım mı canlandı gözümde birden? Toz mu uçuyormuş gözüme? Hiçte bile ağlamıyorum!


İki yandakiler ablamın hediyeleri. (Sizleri hediyelere boğan bir ablanız varsa hayat size güzel, gelin  sarılalım!!)
Ortadaki arkadaşım Elif’in hediyesi.Hazırlık sınıfındayken hediye ettiği el yapımı ayracım. Yılbaşı  öncesinde hazırlamıştı. Şuanda bloğumu okuyorsa eminim duygulanmıştır :) Uzun süredir benimle  birlikte, çok iyi bakıyorum kendisine! :)

Hediyeler hediyeler! Bitmiyordular!





Bu seri de pek bi cicili! :)
Sağ baştan sayıyorum. Birincisi Almanya’daki Kazak arkadaşımdan, ikincisi ve üçüncüsü  Darüsselam’dan, dördüncüsü Amerikalı bir postcrosserdan, beşincisi ve altıncısı yine Kazak arkadaşımdan, son olarak yedincisi de Amerika'dan bir mektup arkadaşımdan.
Bazıları gördüğünüz gibi el yapımı, bazıları da hazır kitap ayraçları.





Üstte görmüş olduğunuz ayraçlarda  hazır kitap ayraçları.  Bazıları kitapla birlikte verilirken bazlarını da kitap fuarından hediye olarak başka kitaplarla birlikte  aldım. 




Ötüken. Ahh Ötüken. Ne yapacağız biz bu ablamı? Çıldırıyor kitaplarına! 
Haksızda sayılmaz hani. Kitapları oldukça kaliteli. Şuraya da ablamın bir koleksiyonunu bırakıyorum  o halde :)

Son olarak, bahsedeceğim ayraçlarımda bunlar. Bunlar nasıl ayraç? Demeyin :D





Onların her birini kıyafet etiketlerinden söküyoruz vee sonrada kes yapıştır kurdeleler bağla derken  ta daaa alın size ciksli miksli ayraçlar.
Desenlerine bayıldığımdan hemen gözüme çarpıyorlar alışveriş sonrası. Daha sonrada koleksiyonuma dahil oluveriyorlar böylece. Soldan birincinin arkasında yazı yazdığından çift taraflı yapıştırdım. İki  yüzünde de İstanbul’u hatırlatan bir resim var artık !
Soldan ikinciye de kurdele taktım bugün. Ablam kullanmaya başladı bile! :)

***
Evet arkadaşlar bir yazının daha sonuna geldik. Nasıl buldunuz koleksiyonlarımı? 
Sormak istediğiniz bir şey olursa ben buralardayım, bir yorum kadar yakınınızda. 
Blogumu okuduğunuz için hepinize teşekkürler kucak dolusu öpücükler!
Sevgiyle kalın, bol koleksiyonlu günler !!!





Yorumlar

  1. Yine her zamanki gibi tatlışlığınla samimiliğinle birleşmiş bir yazı daha~!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyna! Çok teşekkür ederim senden böyle bir yorum almak mutlu etti beni :)

      Sil
  2. Ayraç koleksiyonu yapmak ta bir kültür işi, tasarımı bir yandan, kitap dünyamızı yansıtması diğer yandan. Dileyelim ki ayraç koleksiyonculearı artsın..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder