Güney Kore'ye İlk Mektubum

Herkese merhabalar!
Bu yazımda sizlere ilk mektup arkadaşımdan bahsedeceğim.
Hazırlık okuduğum sene yani bundan 2 yıl evvel ingilizcemi geliştirmek adına çeşitli sitelere kaydoldum. Bunlardan birisi de interpals. Birçok arkadaş edindim bu sitede. Ve halen 2 tanesiyle görüşmeye devam etmekteyim. Hesabı kapatmış olsamda KakaoTalk üzerinde konuşmaya devam ediyoruz.
Arkadaşlarımdan biri Güney Koreli diğeri de Faslı.
Ehemm efendime söyleyeyim bu iki arkadaşla iki yıldır bağlantıyı koparmadık maaşallahımız var ki. İkisi de oldukça samimi ve canayakın :)
Güven kazanmak çok önemli arkadaşlar. Özellikle Koreli arkadaşımın güvenini biraz zor kazandım. Fazla ilgi görünce altında bir art niyet arıyorlar haliyle. Fotoğraflaşmak istediğimde çok çekinmişti. Şimdilerde ise gezdiği yerlerin fotoğrafını benimle paylaşıyor hatta kartlar gönderiyor. 

Yılmayın diyorum yani sizlere. Fazla da bunaltmayın tabii. Aradaki dengeyi kurmak çok önemli.
Bende çok başarılı olduğumu söyleyemem. Bazı arkadaşlıklarım başlamadan bitti. Fakat bazılarıyla da hala görüşüyoruz. Karşı tarafında tutumunda kaynaklı olduğunu söyleyebilirim.

 10'a yakın belki geçkin mektup arkadaşım var. Kakaotalk'u yabancı arkadaşlarım için kullanıyorum. Siz ne verirseniz onu alırsınız arkadaşlar. Bol bol sevgi verin. Kpop Kdrama diyerek fazla sıkıntı vermeyin. Emin olun siz onlardan daha çok bilgi sahibisiniz. 
Şunu izledim bunu dinledim dediğinizde şoka girebiliyorlar. Onların takip etmediği dizileri siz izlediğinizde siz daha çok Koreli oluyorsunuz gözlerinde. Bana koreli, 한국 미국 터키 토끼 사람diyen bir arkadaşım bile var! :) 
(-터키 토끼!!!
+언니!! 
sonra gözlerden kalpler fışkırıyor :D )

Aynı dizileri takip edip sizden önce izleyebildiği için azıcık spoi veren tatlış koreli arkadaşlarımız bunlar. Basın bağrınıza ! :D

Güney Kore'ye İlk Mektubum

Güney Koreli arkadaşıma bir paket göndermek istediğimi söylediğimde şaşırdı haliyle. İlk defa yurtdışından paket alacakmış çünkü. Komik olan şudur ki bende ilk defa yurtdışına gönderiyorum. Üzerimde tatlı bir heyecan ve fazlasıyla acemilik vardı. Ama olsundu! Sonuç olarak birbirimizin ilkleri olmuşuz. 사랑해 친구야!! ehueheu

Adresi aldım.Hediyeler hazır gönderiyorum. Göndereceğim ama ay şunu unuttum mu bunu da koydum mu diyerek kaç kez paketi kontrol ettim acaba. O kadar da büyük bir şey değildi ki ilk paketim, ahh tatlı heyecanlar işte.

Nihayet mektubu gönderdim. Mektup diyorum çünkü ucuza gitsin diye kutuya falan koymamıştım. Zarfın içine güzelce yerleştirip bantlamıştım.

Sanırım 2015 yılı Ağustos sonu Eylül başı gibi gönderdim paketi.
Çok geçmeden ulaştı paketim 11-14 gün civarı ulaşıyor zaten genelde.
Mesajı aldım, ulaşmış. Kakaodan resimler gelmeye başladı.
İlk postam ulaşmış. Allaaaaah. Koşturdum evde ileri geri sevincimden. Seowon'da çok mutlu olmuş hediyeleri görünce. Şuracığa eline ulaştığında attığı resimleri bırakıyorum.


Gönderdiğim nazar boncuklu bilekliği tatlış bir pakete asıp sevgisini gösterdi böylece :)


Kendi çektiğim fotoğrafları paylaşmıyorum şimdilik. Acemilik zamanlarıma verin halının üzerinde çekmişim :D
Halının üzerindeki paketi görenler beğene tık misali..  ㅠㅠㅠ

Gördüğünüz gibi gönderdiğim hediyeler.
*2 nescafe
*2 sallama çay
*1 oneo paket sakız
*1 istanbullu kitap ayracı
*2 kartpostal
*nazar boncuklu bileklik
*mektup kağıtları
*kalem süsünü kıvırarak yaptığım kalp
*1 tane sevimli kart ( o nasıl oluyor derseniz; kitap kapağı gibi açılan tebrik kartlarının kore,  japonya tatlışlığıyla buluştuğu ve benimde kırtasiyede görünce üzerine atladığım bir kart.)

Böyleydi arkadaşlar. İlk deneyimim için iyi bir başlangıç yapmış olduğumu düşünüyorum. Tabi artık arkadaşlığımız büyüdü hediyelerimiz arttı. Mutlululuğumuz da haliyle çoğaldı :)

Sonraki yazımda bu pakete karşılık Seowon'un bana gönderdiği paketi paylaşacağım. Tatlı mı tatlı Kore hediyelerini görmek için beklemede kalın! :)



Yorumlar

Yorum Gönder