30 Ağustos Zafer Bayramı Kartlaşması!

Herkese merhabalar lar lar!!
Öncelikle hepimizin 30 Ağustos zafer bayramı kutlu olsun!

Başlıktanda anladığınız üzere yine ve yeniden bir kartlaşma aktivitesiyle karşınızdayım.
Güzel ülkemizin birçok bayramı var bilirsiniz.
Güzeldir bayramlar, kutlamalar. Severiz. Oh mis.

Biz kartpostal çılgınları için hele ki müthiş bir şey!

Milli ve dini bayramlarda facebook üzerinden birçok gruba dahil olabilir, yurtiçinden de birçok mektup arkadaşı, kartpostal arkadaşı kazanabilirsiniz.

Bizimkisi de şöyledir ki;
Facebook üzerinde yapılan bir etkinlikten haberdar olduk.
30 Ağustos için kartlaşmaydı bu ay ki gündem.

Ve tabiki hemen katıldık!

Dedik biz iki kardeş,
bizi de alın bizi de!

Onlarda iki kardeşin böyle bir ilgi göstermesine çok sevindiler tabi eheuheuehu

Adreslerimizi gönderdik ve kura sonucu maillerimize 3 adres geldi.
Kartlarımızı hazırlayıp gönderdik. Tabi biraz göndermekte geç kalmışız ne yazık ki.
Diğer kullanıcılar ertesi gün direk postane yolunu tutmuş olmalılar ki 4-5 gün içinde kartlarımız gelmeye başladı.

Bu uygulama yaklaşık 10 gün öncesinden başlıyor. 30 Ağustos öncesinde benim bütün kartlarım geldi.

Öncelikle benim gönderdiklerimi paylaşayım.

                          

Balıkesir, Trabzon ve İstanbul'a gönderdim.
Bir tanesi de Ordu. (Umarım kartı eline almadan önce okumazsın bu yazıyı Aleyna :) )

Gönderi ücreti yurtdışına gönderimden daha uygun.
1 lira 60 kuruşa gönderebiliyorsunuz.
Kart ve mektup gönderimi aynı ücret olduğu için mektupla göndermeyi tercih ettim.
Mektupların içine de Eshotlardan topladığım İzmir dergilerinden kopardığım yapraklardan birer tane koydum.


BALIKESİR




TRABZON



İSTANBUL

Mektup zarflarını desenli bantlarla süslemek benim için ayrı bir hobi. 
Yurtdışından gelen stickerları da çürümeye bırakmadığım için 
bu tür süslemelerde kullanmayı uygun buluyorum :)


Pullarda Ptt'den sipariş ederek eve getirttiğimiz pullardan.
Ücrete denk gelen pulları kasıtlı üretmiyor sanki PTT.
Her seferinde aynı problemi yaşıyoruz.
Hangi pulları bir araya getirsek tam denk gelir ? vs. vs.
Bizde en azından kendi pullarımızdan da yapıştıralım diyerek ücretin
bir kısmını pulla karşılıyoruz,
kalanını elden PTT'ye gönderim sırasında veriyoruz.



ANKARA - İZMİR - İSTANBUL

Bunlarda kura sonucu bana gelen kartpostallar.
Üç büyüklerden :)
İkisi zarfsız, biri zarflı geldi.
Zarflı gelende bir tane de mektup vardı.
Bir şarkı, bir film, bir kitap, bir şiir önerisi yazıyordu.
Çok hoşuma gitti böyle bir mektup almak açıkçası :)

***

Evet, bugün de yazının sonunu getirdik. Bir şeyleri sizlerle paylaşmak bana heyecan veriyor.
Umarım bloguma uzun bir süre devam edebilirim.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim!
Bakarsınız bir gün benden bir kart gelir size
Düşünüyorum böyle güzellikler yapmayı.

O zaman beklemede kalın :)

Saat 00.06
30 Ağustos'u bitirdik. Yeni bir güne başlıyoruz.
31.08.2016

Her şey gönlünüzce olsun.
 İyi geceler diliyorum  !! 

(Bende biraz çizim mi yapsam?)






Yorumlar