Herkese merhabalar !!

Tam şuanda hayallerimi gerçekleştirmek için bir adım atmış bulunmaktayım. Umarım sizlerden  gelecek destekle yoluma devam edebilirim :)
Deneyimlerimi düşüncelerimi ve sizlere yardımcı olabileceğini düşündüğüm fikirlerimi paylaşabilmek için açtığım bloğumda sizlerden gelecek olan soruları büyük bir heyecanla yanıtlayacağıma emin  olabilirsiniz.
Belki sizlerinde bildiği postcrossing akımına bende çoktan kapıldım. Ablamla birlikte bu işi severek  yapıyoruz. Hobilerim arasında en başta geliyor desem yalan sayılmaz. Bu konu hakkında sizleri  bilgilendirmek ve yurtdışından arkadaşlar edinmenizi sağlamak, yaşadığım mutlu anları sizlerle  paylaşmak istiyorum. Boş boş konuşupta canınızı sıkmayacağımdan emin olabilirsiniz. Çünkü  yazacağım konular ilginizi çekecek. Bilhassa arayıpta bulmadıklarınız olacaklardır. Çünkü her birisi  için önemli bir deneyim diyebilirim. Sizlere yardımcı olmaktan büyük bir mutluluk duyacağım ! :) :)

Dünyanın her yerinden arkadaş edinmeye çalışıyorum. Farklı dillere, farklı kültürlere, farklı çaylara ve her ülkenin turistik mekanlarına çokça ilgiliyim. Güney Kore hakkında da zaman zaman yazılar  paylaşacağım. Sanırım en çok Kore’den arkadaşım var. İstek üzerine her biriyle röportaj yapıp merak ettiklerinizi sormayı düşünüyorum. Yarı ingilizce yarı Korece anlaştığım, ya da ingilizcesi iyi olduğu için(daha çok işime geliyor) ingilizce anlaştığım, veya ingilizcesi iyi olmadığı için korece anlaştığım ( sözlüklerle yapışık yaşıyorsunuz arkadaşlar, (çünkü karşı taraftan gelen bunun ingilizcesini yazar  mısının altında gizli ‘anlamaya çalışcağım’ anlamı insanı utandırabiliyor :D) ve son olarak öğrendikleri iki elin on parmağını geçmese de arada benimle türkçe anlaşmaya çalışan arkadaşlarımın bloğumda  fazlasıyla etkilerinin olacağına inanıyorum. Her birinden gelen hediyeleri ve zaman zaman bana  anlattıkları yaşantıları, kültürleri,- bayramları, müzikleri, dizileri, yemek kültürleri- sizlerle  paylaşmaya çalışacağım. Sohbet havasında yazılar yazmak en bi sevdiğim! Bu konuda da birkaç  deneyim yaşadığımı varsayarsak bu durumdan zevk alacağım kaçınılmaz bir gerçektir :)
Öhm öhm ! var mı acaba orada hiç kimsecikler benim bloğumu okuyan? Umarım sıcacık kalplerinize bir an önce ulaşabilirim :)
En kısa zamanda görüşmek üzere, keyifli, hoş mu hoş sohbetler diliyorum efenim !! :)

Yorumlar

  1. Öhm öhm ! var mı acaba orada hiç kimsecikler benim bloğumu okuyan?

    Tabii ki de ablan var bitanecik kardeşim <3
    Seni çok seviyorum yazılarının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam her yerde !! Burada da beni yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim :) :) İyi ki varsın ablam

      Sil

Yorum Gönder